Dienstag, 25. Dezember 2007

"Özledim teninin kokusunu özledim"

Sen gittin ya yaşantımın bir anlamı kalmadı
Sen gittin ya pencereme bir kez güneş doğmadı
Sen gittin ya senden sonra mutluluğum olmadı
Senle geçen günlerimin değerini bilmedim

Özledim teninin kokusunu özledim
Özledim sımsıcak nefesini özledim
Özledim sohbetini, o sesini özledim
Gelmedin göz bebeğim, can yoldaşım gelmedin

Sen gittin ya gözlerimde yaşlar bir an dinmedi
Sen gittin ya ellerimden resmin bir an düşmedi
Sen gittin ya o gün bugün inan yüzüm gülmedi
Senle geçen günlerimin değerini bilmedim


Selami Şahin - Özledim teninin kokusunu özledim (Orijinal)

Of...her defasinda beni fena aglatiyor...her zaman ölüyorum


ÖZLEM

Özlem, söndürülmüş mumdur.
Özlem, yakılamayan mumdur.
Özlem, yanmayan mumdur.
Özlem, mumundur.
Özlem, mumumdur-
Ama, bir o kadar da: -
Özlem, hep yakılan mumdur.
Özlem, sürekli yanan mumdur.
Özlem, benim, mumundur-
Özlem, senin mumumdur.
Özlem, söndürülmüş mumdur.
Özlem, yakılamayan mumdur.



Selami Şahin'in "Özledim teninin kokusunu özledim" - Akustik version (Keman ve Gitar)



Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Elimde degil Zeliha

iSYAN ETME DiYORSUN ELDEMi
BEN SANA TAPTIM
GÜNE$iNLE ISINDIM
SENiNLE GÜNLERDE HUZUR BULDUM
VARLIGINLA MUTLU OLDUM
$iMDi BANA UNUT DiYORSUN
YÜREGEME KUR$UN SIKSAYDIN...

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

Sultanlar Sultanı sana...
Bu kalp seni unturmu? Kalbim seni unuturmu? Çaresizliğin.. .
elvan - 5. Mär, 22:29
Doğum günün kutlu olsun...
Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk...
elvan - 31. Jan, 00:51
"Atam seni asla unutmayacağız...
...ne senden ne de senin eserinden asla vazgeçmeyeceğiz!"
elvan - 19. Jan, 22:17

elvan - 19. Jan, 22:17

Suche

 

Status

Online seit 6407 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 9. Apr, 21:13

Credits

Web Counter-Modul


Asla unutmayacağız seni
Güzel sözler
HAPPY BIRTHDAY
İstanbul Olalı
Müzik klipler senin icin
Müzik-REMiXES DJ-Sayfalar
Nah alırsınız!
Özledim seni...
Sana kavuşmak...
Seviyorum seni...
TARKAN 2008 yeni albüm
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren